Elektroninių parduotuvių tinkamumas SEO optimizavimo darbams: profesionalų nuomonė apie Freeshop.lt

 

Elektroninių parduotuvių tinkamumas SEO optimizavimo darbams yra vienas svarbiausių aspektų renkantis darbui ar kuriant elektroninės parduotuvės platformą. Sistema turi būti paruošta patogiam darbui su parduotuvės turiniu, meta pavadinimais, aprašymais, nuorodos turi būti lengvai valdomos ir nukreipiamos. Puslapis turi turėti vieną H1 žymos pavadinimą ir dar daugiau. Kurdami Freeshop.lt elektroninių parduotuvių platformą kreipėmės į SEO profesionalus Marketrats.lt, kurie padėjo sudėlioti pagrindinius dalykus, kurie būtini elektroninių parduotuvių platformos darbui.

Taigi profesionalų nuomonė apie Freeshop.lt:

„Freeshop“ sistemą ruošėme taip, kad su ja sėkmingai galėtų dirbti tiek paprastas elektroninės parduotuvės savininkas, tiek SEO profesionalas. Štai dešimt punktų, kuriuose iš SEO pusės paaiškinti „Freeshop“ sistemos privalumai:

1. SEF (Search Engine Friendly) modulis: lietuviškai vadintinas – draugiškumo paieškos sistemoms moduliu. Jame yra viskas, ko gali prireikti SEO profesionalui – meta duomenų, URL adresų tvarkyklės, 301 peradresavimų galimybė, automatiniai nustatymai ir t.t.;

2. Naujokams – automatinė puslapių pavadinimo (meta title) žymų generacija. Jūs rūpinatės prekių sukėlimu, o „Freeshop“ sistema pasirūpina, kad prekės būtų dažniau randamos naudojantis „Google“. Daugumos SEO specialistų teigimu, pavadinimo žyma (meta title) – optimizavimui paieškos sistemoms didžiausią įtaką darantis veiksnys. Vienintelis dalykas, kurio reikia neprofesionalams – yra globalaus parduotuvės pavadinimo įrašymas. Kaip smulkų privalumą galime pažymėti automatinę URL adresų generaciją;

3. Tekstų moduliai. „Turinys yra viskas“ - tekstai turi labai didelės įtakos parduotuvės populiarumui paieškos sistemose, todėl „Freeshop“ sistemoje pasirūpinta, kad elektroninės parduotuvės valdytojas turėtų galimybę tekstus rašyti tiek kategorijų, tiek subkategorijų ar prekių puslapiuose (papildomai įdiegtos galimybės numatyti teksto pozicijas, priklausomai nuo prekių pateikimo strategijos). Kūrybiškesniems – lankstus tinklaraščių rašymo modulis;

4. Nemažą įtaką optimizavimui paieškos sistemoms turi reklamos mainai. „Freeshop“ parduotuvių savininkai gali per kelias minutes patys susikurti tiek reklaminių skydelių, tiek nuorodų mainų modulius bei pasirinkti jų pozicijas parduotuvėje.

5. Vidinės nuorodos yra ne mažiau svarbios nei išorinės, todėl pasirūpinome „Freeshop“ sistemos meniu modulio funkcionalumu. Meniu (vidinių nuorodų) kūrimo galimybės yra praktiškai neribotos (meniu gylio, skirtingų meniu kiekio, pozicijų, išsiskleidimo galimybės);

6. Paprastas „Google analytics“ ir „Google webmaster“ pajungimas. Baigėsi tie laikai, kai už šių platformų pajungimą buvo mokama 100 Lt. Net ir neprofesionalas užtruks ne daugiau 10-15 minučių. O pasijungiant antrą kartą – apie 5 minutes. Taipogi pasirūpinome ir elektroninės prekybos statistikos susiejimu su „Google analytics“ platforma (ko aš kartais pasigendu net ir brangiose elektroninėse parduotuvėse), su kuria galima tiksliai „atsekti“ net ir vieno konkretaus pirkimo priežastis ar stebėti globalesnes pardavimų tendencijas. Juk suskaičiuotas verslas – sėkmingas verslas;

7. Facebook, G+, LinkedIN – tai jau ne mados klyksmas, o gyvenimo dalis. Kuo toliau, tuo labiau kalbama apie personalizuotą paiešką ir socialinių tinklų įtaką sėkmei paieškos sistemose. „Freeshop“ pasirūpino lengva elektroninės parduotuvės integracija su visais svarbiausiais socialiniais tinklais.

8. Pirmosios išorinės nuorodos. „Freeshop“ sistemos klientai yra stiprinami iš pačios www.freeshop.lt (didžiausios elektroninių parduotuvių nuomos platformos Lietuvoje) svetainės. Norintys užsidirbti papildomų taškų „Google“, gali parašyti atsiliepimą ir gauti papildomą nuorodą (kiekvienai svetainei susijusiai su elektronine prekyba, nuoroda iš www.freeshop.lt yra labai vertinga).

9. Automatinis atitinkamų puslapių su www. ir be www. susiejimas;

10. Papildomi smulkūs, bet svarbūs dalykėliai, kuriuos mes padarėme už Jus: logotipo, kaip pirmosios bet kurio parduotuvės puslapio nuorodos į titulinį puslapį, automatinis pavadinimas, žodelis „kaina“ prekės puslapyje, sitemap generavimo įrankis, lankytojo kelio atvaizdavimas, lankytojų kuriamo turinio (user generated content) galimybė, nuotraukų atributų pavadinimo galimybė ir t.t.

 

Freeshop“ sistema yra labai gerai paruošta darbui su SEO. Esu matęs nemažai individualiai gamintų brangių elektroninių parduotuvių, kurių paruošimo darbui su SEO lygis yra skurdokas ir neretai tenka sudarinėti gamintojams pageidavimų bei patobulinimų sąrašus.

Dirbdami su „Freeshop“ klientais, iš karto galime užsiimti lankomumo didinimu, nes visi paruošiamieji darbai jau padaryti.

Rekomenduoju „Freeshop“ sistemą kaip tinkamą darbui su SEO tiek elektroninės prekybos naujokams (nes daug kas jau yra apgalvota ir padaryta iš anksto), tiek SEO specialistams. Mano nuomone, dirbant su „Freeshop“ sėkmės tikimybė yra didesnė“.

Andrius Sejonas, SEO ir interneto marketingo paslaugų įmonės Market Rats direktorius

www.marketrats.lt

Taigi rinkdamiesi elektroninių parduotuvių platformą, įvertinkite ir elektroninių parduotuvių tinkamumą SEO optimizavimo darbams.

 

Taip pat skaitykite:

Elektroninių parduotuvių nuoma ar kūrimas: ką pasirinkti? > | Elektroninių parduotuvių reklamos būdai internete >


Dar neturite elektroninės parduotuvės? Išsirinkite elektroninės parduotuvės dizainą >

Internetinės parduotuvės šablonas Blue >




Vestuvių elektroninė parduotuvė internete >





Svarstote, kokių funkcijų Jums prireiks e. prekyboje? Freeshop.lt elektroninių parduotuvių galimybės >