Elektroninės prekybos idėjos: elektroninių parduotuvių verslas internete


Realizuotos elektroninio verslo ir elektroninės prekybos idėjos
ne tik seniai užsikariavo savo vietą pasaulyje, bet ir tvirtai įleidžia šaknis Lietuvoje. Internete perka ar yra pirkęs daugiau nei kas penktas Lietuvos gyventojas, tai sudaro apie 600.000 potencialių klientų. Perkančiųjų internetu skaičius nuolat auga, kaip auga ir apsipirkimo dažnumas.

Elektroninės parduotuvės vis dažniau naudojamos kaip verslo plėtros ar net pradžios priemonė.
Šiandien Lietuvos interneto erdvėje galima įsigyti visko: nuo ekologiškų bulvių iki bioninių ausų. Taigi elektroninė prekyba / internetinis verslas ne tik seka jau įgyventintomis idėjomis (drabužių, kelionių ar bilietų rinkos), bet ir ieško naujų rinkų bei galimybių.

Kaip pradėti verslą ar prekybą internete?

  1. Nuspręsti, kuo norite prekiauti ar kokias paslaugas teikti;
  2. Pasidomėti prekių ar paslaugų paklausa internete ar pasikonsultuoti su ekspertu;
  3. Atsidaryti ar įsigyti verslo vykdymo teisinę formą (UAB, IĮ ir t.t.);
  4. Įsigyti ar išsinuomoti elektroninę parduotuvę;
  5. Pasirūpinti elektroninės parduotuvės populiarinimu internete (pirkti specialistų paslaugas arba skirti savo darbo laiką);
  6. Pasiruošti aptarnauti elektroninės parduotuvės klientus;
  7. Optimizuoti esamus rezultatus / procesus ir planuoti tolimesnę plėtrą.

Elektroninių parduotuvių privalumai pradedant ar plečiant verslą:

  • neapribotos geografiniu požiūriu: rinka gali apimti ne tik mažą miestelį, bet ir visą Lietuvą ar net keletą šalių;

  • gana lengvai valdomos: lankytojų analizės įrankiai, daug laiko kainuojančių darbų automatizacija, papildomi moduliai, palengvinantys darbą;

  • verslo idėjos įgyvendinimas reikalauja sąlyginai nedidelių investicijų: ypač atsiradus nemokamų elektroninių parduotuvių paslaugai, kai didžiąją dalį biudžeto galima nukreipti ne į sistemos kūrimą, o į verslo vystymą (marketingą, asortimento kūrimą, populiarinimą);

  • veikia augančioje rinkoje: didėja interneto skvarba, potencialių klientų skaičius, tobulėja paslaugų kokybė (prieinamumas).

Kas svarbu prekiaujant internetu:

1. Prekių asortimentas, tiekėjai (jei nesate gamintojas), gabenimas, sandėliavimas;
2. Parduotuvės sukūrimo ir išlaikymo kaštai;
3. Patikimo elektroninės parduotuvės įvaizdžio sukūrimas ir palaikymas;
4. Patogus ir daug galimybių turintis elektroninės parduotuvės administravimas;
5. Elektroninės parduotuvės populiarinimo internete galimybės ir priemonės;
6. Atsiskaitymo parduotuvėje už prekes galimybės;
7. Prekių pristatymas;
8. Rezultatų sekimas ir analizė;
9. IT ekspertų pagalba ir nuolatinė parduotuvės priežiūra bei atnaujinimas.

Freeshop – nemokamų internetinių parduotuvių kūrimo lyderis Lietuvoje. Paslaugos esmė paprasta: mokėdamas nuo 40,26 Eur/mėn. + PVM už serverio nuomą, klientas gauna modernią, lengvai valdomą elektroninio verslo platformą, kurios sukūrimas nekainuoja.

 

Taip pat skaitykite:

Verslo idėjos kaime >


Dar neturite elektroninės parduotuvės? Išsirinkite elektroninės parduotuvės dizainą >



Arbatos elektroninė parduotuvė internete >

Rankinių elektroninė parduotuvė internete >




Svarstote, kokių funkcijų Jums prireiks e. prekyboje? Freeshop.lt elektroninių parduotuvių galimybės >