Elektroninių parduotuvių struktūros keitimo galimybės


Elektroninių parduotuvių struktūros keitimo galimybės leidžia klientui koreguoti ir valdyti informacijos išdėstymą skirtinguose elektroninės parduotuvės puslapiuose:

  • keičiamas prekių nuotraukų dydis;
  • koreguojamas prekių skaičius eilutėje;
  • galimybė skirtingai išdėlioti parduotuvės informaciją tituliniame, prekių katalogo, kategorijos, straipsnių ir prekės puslapiuose.


Elektroninės parduotuvės dizainas yra prisitaikantis prie skirtingų įrenginių.
Kompiuteryje, planšetiniame kompiuteryje, mobiliajame telefone atvaizduojama ta pati informacija, kuri mažesniuose įrenginiuose užslepiama, siekiant parodyti pirkėjui svarbiausią informaciją, esančią puslapio centre.

Žemiau detalizuotos e. parduotuvės struktūros galimybės:

1. Koreguojamas puslapio viršus - galima pakeisti puslapio viršuje esančių elementų išdėliojimą.

Logo - logotipo vieta.
Header - rodomi valiutos, kalbų pasirinkimo, prisijungimo, registracijos, vartotojo meniu, paieškos, prekių krepšelio moduliai, kontaktinis telefonas ir t.t.
Meniu - rodomas pagrindinis meniu, kuris išsiskleižia, kai jį paspaudi pelyte. Meniu gali būti lygiuojamas iš kairės, iš dešinės, per vidurį.

 

2. Koreguojamas informacijos išdėstymas atskiruose e. parduotuvės puslapiuose - tituliniame, prekių sąrašo ir prekės puslapiuose gali būti pasirinkta skirtinga informacijos struktūra.

Left ir Right - gali būti pateikiamos prekių katalogo nuorodos, prekių krepšelis, prekių palyginimas, nuorodos į straipsnius, baneriai ir kt.
Content - atvaizduojamas prekių sąrašas, konkrečių prekių sąrašas (naujos, ypatingos, su nuolaida, neseniai žiūrėtos, susijusios).

3. Koreguojamas prekės atvaizdavimas sąraše

Prekės vaizdas, kai prekių eilutėje 2 ir daugiau Prekės vaizdas, kai prekių eilutėje 1

4. Koreguojamas prekės puslapio vidus

5. Dizainas prisitaikantis prie skirtingų įrenginių (kompiuteris, planšetinis kompiuteris, mobili versija). Žemiau pateikta schema, kaip pilna versija atvaizduojama mobiliajame telefone.

Puslapio centre atvaizduojamos prekės, kurios mažesniame įrenginyje atvaizduojamos po 1 eilutėje. A, B, C, D ir kiti moduliai, esantys kairėje ir dešinėje, mobiliajame įrenginyje
suskleidžiami.

Vaizdas kompiuteryje Vaizdas mobiliajame telefone

Praktiniai informacijos struktūros pavyzdžiai

1. Trijų dalių puslapio struktūra: kairėje karšta naujiena, svarbu žinoti, gamintojai; dešinėje apklausa, dabar lankosi, Facebook; centre prekių kategorijos.

Informacija išdėliojama trimis stulpeliais

 

2. Dviejų dalių puslapio struktūra: kairėje katalogas, kiti moduliai, centre prekės

Informacija išdėliojama dviem stulpeliais: kairė ir centras

 

3. Dviejų dalių puslapio struktūra: dešinėje katalogas, kiti moduliai, centre prekės

Informacija išdėliojama dviem stulpeliais: centras ir dešinė

 

4. Vienos dalies puslapio struktūra: centrinėje dalyje prekės.

Informacija išdėliojama vienu stulpeliu, ypač tinkama tituliniam puslapiui

 

Elektroninių parduotuvių struktūros galimybės suteikia klientui daugiau laisvės koreguojant elektroninę parduotuvę ir jos išdėstymą. Aukščiau pateikti pavyzdžiai gali būti adaptuoti toje pačioje elektroninėje parduotuvėje dirbant su modulių valdymo įrankiu ir modulių pozicijomis. Modulių valdymo instrukcija >>

 

Mobiliajame įrenginyje atvaizduojama ta pati e. parduotuvės versija, kurios turinys transformuojasi. Daugiau >>

Elektroninės parduotuvės mobili versija - supaprastinta Jūsų parduotuvės versija






















 

Turite klausimų apie elektroninių parduotuvių struktūros keitimo galimybes, rašykite >>

 

Patarimas. Elektroninių parduotuvių struktūros keitimo galimybės leidžia pardavėjui išdėlioti informaciją skirtinguose puslapiuose skirtingai. Rekomenduojame peržiūrėti visus elektroninės parduotuvės puslapius, stengiantis kuo pilniau juos užpildyti. Puslapyje neturėtų būti tuščių informacijos tarpų. Netvarkingai išdėliota informacija atrodo neprofesionaliai.
 

 

Elektroninės parduotuvės dizaino galimybės ir e. sprendimo funkcionalumas:

 

| | E. parduotuvės funkcijos > | Dizaino modifikavimas >

 

Keletas elektroninės parduotuvės dizaino pavyzdžių:



Arbatos elektroninė parduotuvė internete >

Rankinių elektroninė parduotuvė internete >




Peržiūrėti visus dizaino šablonus >>

Elektroninė parduotuvė sukurta taip, kad tiek verslo naujokai, tiek pažengę galėtų vystyti prekybą internetu. Elektroninėje parduotuvėje yra daugiau nei 90 e. prekybai reikalingų funkcijų: galėsite ne tik įkelti prekes, sudaryti prekių katalogą, bet ir pirkėjai galės jas įsidėti į krepšelį ir užsakyti. Padirbėjus su parduotuvės turiniu, meta pavadinimais, aprašymais, įvairiais straipsniais būsite geriau surandami natūralioje organinėje google paieškoje ir padidinsite ne tik savo verslo žinomumą, bet ir pirkėjų lankomumą, pardavimus.

Internetinių parduotuvių dizaino šablonai modifikuojami per dizaino įrankį, todėl elektroninių parduotuvių dizainai gali būti pritaikomi įvairių rūšių prekėms ir paslaugoms. Galite prekiauti baldais, buitine technika, augalais, maisto produktais, papuošalais, drabužiais, kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, sodo įranga, technika, prekėmis gyvūnams, sportui, buitine chemija, auto detalėmis, kosmetika ir įvairiomis paslaugomis: masažais, įrangos remontu, kosmetologo, kirpėjo paslaugomis ir kt. Prekiauti internetu galėsite ne tik didžiuosiuose miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Panevėžyje, Utenoje, Ukmergėje, bet ir pasieksite pirkėjus mažuose miesteliuose Lietuvoje ir užsienyje.