Prisitaikantys prie skirtingų įrenginių dizainai

 

Atsižvelgdami į augantį interneto svetainių lankomumą iš mobiliųjų įrenginių, sukurti prisitaikantys prie skirtingų įrenginių (angl. responsive) dizainai. Dizainų tikslas - pateikti vartotojui "mobile-friendly" elektroninę parduotuvę, kurioje patogu būtų naršyti įvairiuose įrenginiuose.

Freeshop.lt prisitaikančio dizaino savybės:

  • platesnė versija kompiuterio ekrane, didesni mygtukai, nuotraukos, tekstai
  • mažėjant įrenginio rezoliucijai, informacija dėliojama stulpeliu
  • kompiuterio ekrane užsakovas gali koreguoti informacijos išdėtymą blokais, blokai mobiliajame įrenginyje keičiami į nuorodas, kurios išsiskleidžia arba pasikartojantys užslepiami
  • mobiliajame įrenginyje sukurta standartizuota meniu juosta, kurioje pateiktas prekių krepšelis, prekių paieška ir gilesnis meniu
  • dizainas kurtas taip, kad mobilioje versijoje pirkėjas galėtų lengvai ir greitai peržiūrėti prekes ir tuo pat metu nesijaustų visiškai kitoje svetainėje

 

Dizaino dėstymo struktūra kompiuteryje ir mobiliajame telefone:

Taip pat skaitykite:

Freeshop.lt seminaras 2014 m. sausis-kovas > | Elektroninių parduotuvių nuoma ar kūrimas: ką pasirinkti? >


Dar neturite elektroninės parduotuvės? Išsirinkite elektroninės parduotuvės dizainą >



Baldų, interjero e. parduotuvė internete >

Vaikams elektroninė parduotuvė internete >




Svarstote, kokių funkcijų Jums prireiks e. prekyboje? Freeshop.lt elektroninių parduotuvių galimybės >

 

Elektroninių parduotuvių mokymai, seminarai Vilniuje ir Kaune


Elektroninių parduotuvių mokymai, seminarai Vilniuje ir Kaune organizuojami kelis kartus per metus: pavasarį ir rudenį. Seminarų tikslas susipažinti su elektroninių parduotuvių nuomininkais, parodyti jiems sistemos galimybes ir suteikti jiems vertingos informacijos svarbiais elektroninės komercijos klausimais. Freeshop.lt organizuojamuose elektroninių parduotuvių mokymuose, seminaruose dalyvauja ir kviestiniai svečiai, savo srities profesionalai, kurie plačiau supažindina elektroninių parduotuvių nuomininkus su e. komercijos aktualijomis ir atsako į rūpimus klausimus.

Freeshop.lt 2014 m. rugsėjo mėn. organizavo 2 praktinius-mokomuosius seminarus e. parduotuvių nuomininkams Vilniuje ir Kaune. Sudalyvavo per 100 klientų. Seminaruose kalbėta temomis: E. parduotuvės naujovės ir kainų pervedimo eurais aktualijos? ir Google AdWords kūrimas, Google Analytics įrankio rezultatų analizė.


Seminaras Vilniuje, pranešėjas Rokas Golcas, Google Analytics ir Adwords konsultantas


Seminaras Kaune, pranešėjas Rokas Golcas, Google Analytics ir Adwords konsultantas

Seminaro metu projekto vadovė Vaida papasakojo apie Freeshop.lt e. parduotuvės pasikeitimus: koreguojami automatiniai laiškų šablonai, remarketingo laiškai, sąskaitų šablonai, prekių, tekstinių ir reklaminių modulių kūrimas ir supažindino klientus su prekių kainų pervedimo aktualijomis nuo sausio 1 dienos (euro įvedimo).

Antroje seminaro dalyje svečias Rokas Golcas, Google Analytics ir Adwords konsultantas, papasakojo, kaip sukurti efektyvius Google Adwords reklamos skelbimus bei apžvelgė Google Analytics įrankio paskirtį analizuojant e. komercijos rezultatus.


Norite pasidalinti e. verslui naudinga patirtimi ir būti pranešėju, rašykite Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai

 

Taip pat skaitykite:

Freeshop.lt seminaras 2014 m. sausis-kovas > | Elektroninių parduotuvių nuoma ar kūrimas: ką pasirinkti? >


Dar neturite elektroninės parduotuvės? Išsirinkite elektroninės parduotuvės dizainą >

Internetinės parduotuvės šablonas Violet2 >




Vaikams elektroninė parduotuvė internete >





Svarstote, kokių funkcijų Jums prireiks e. prekyboje? Freeshop.lt elektroninių parduotuvių galimybės >

 

Kainos Litais ir Eurais elektroninėje parduotuvėje

Kainos Litais ir Eurais elektroninėje parduotuvėje turės būti atvaizduojamos visą dviejų kainų rodymo laikotarpį nuo 2014 m. rugpjūčio 22 d. iki 2015 m. birželio 30 d. Nesvarbu, ar parduodamos prekės ar paslaugos, euro įvedimo laikotarpiu rodomos dvigubos kainos tam, kad pirkėjai priprastų prie besikeičiančios valiutos.

Freeshop.lt nuomojamas elektroninių parduotuvių sprendimas yra pritaikytas dviejų kainų rodymo laikotarpiui:

  • Prekių kainos parduotuvėje pateikiamos iki 2015 m. sausio 1 d. litais ir šalia pateikiama konvertuota kaina eurais su dviem skaičiais po kablelio kaip ir to reikalauja įstatymai
  • Prekių kainos parduotuvėje po 2015 m. sausio 1 dienos bus pateikiamos eurais ir šalia konvertuojamos į litus
  • Užsakymo metu prekių kainos rodomos litais ir eurais
  • Parduotuvės administravimo panelėje galima pasirinkti pagrindinę parduotuvės valiutą, prekes įvesti norima valiuta
  • Automatiškai generuojamose sąskaitose galutinė pirkinio suma atvaizduojama litais ir eurais

 

Daugiau apie keliamus reikalavimus Dviejų kainų laikotarpiui >>

 

Taip pat skaitykite:

Freeshop.lt seminaras 2014 m. sausis-kovas > | Elektroninių parduotuvių nuoma ar kūrimas: ką pasirinkti? >


Dar neturite elektroninės parduotuvės? Išsirinkite elektroninės parduotuvės dizainą >



Baldų, interjero e. parduotuvė internete >

Vaikams elektroninė parduotuvė internete >




Svarstote, kokių funkcijų Jums prireiks e. prekyboje? Freeshop.lt elektroninių parduotuvių galimybės >

 

Elektroninių parduotuvių seminarai Vilniuje ir Kaune Freeshop.lt nuomininkams


Elektroninių parduotuvių seminarai Vilniuje ir Kaune Freeshop.lt nuomininkams organizuojami kelis kartus per metus: pavasarį ir rudenį. Seminarų tikslas susipažinti su elektroninių parduotuvių nuomininkais, parodyti jiems sistemos galimybes ir suteikti jiems vertingos informacijos svarbiais elektroninės komercijos klausimais. Freeshop.lt organizuojamuose elektroninių parduotuvių mokymuose, seminaruose dalyvauja ir kviestiniai svečiai, savo srities profesionalai, kurie plačiau supažindina elektroninių parduotuvių nuomininkus su e. komercijos aktualijomis ir atsako į rūpimus klausimus.

Freeshop.lt 2014 m. sausio-kovo mėn. organizavo 7 praktinius-mokomuosius seminarus e. parduotuvių nuomininkams Vilniuje ir vieną Kaune. Džiaugiamės, kad juose turėjo galimybę sudalyvauti per 160 klientų. Seminaruose kalbėta temomis: E. parduotuvės dizainas: kaip jį pakeisti? ir SEO: kaip su Google padidinti pardavimus?

Freeshop.lt akimirkos iš seminaro e. parduotuvių nuomininkams
Seminaras Vilniuje, pranešėja Vaida Lukošiūnaitė, Freeshop.lt portalo vadovė

Freeshop.lt akimirkos iš seminaro e. parduotuvių nuomininkams
Seminaras Kaune, pranešėjas Andrius Sejonas, Marketrats.lt vadovas

Seminarų metu  Freeshop.lt projekto vadovė Vaida e. parduotuvių nuomotojams praktiškai parodė e. parduotuvės struktūros ir dizaino įrankius. Marketrats.lt direktorius Andrius Sejonas išsamiai išdėstė SEO pagrindus, paaiškino, ką ir kur reikėtų pasikeisti, kad e. parduotuvės turinys būtų surandamas Google.

Kviesdami į seminarus atkreipėme dėmesį, kad nemažai klientų norėjo, bet negalėjo atvykti, todėl paruošėme seminaruose dėstytą medžiagą. Ateityje planuojame seminarus perkelti ir organizuoti web konferencijose. Tokiu atveju daugiau klientų galės susipažinti su e. parduotuvėse esančiais įrankiais ir jų valdymu.


Norite pasidalinti e. verslui naudinga patirtimi ir būti pranešėju, rašykite Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai

 

Taip pat skaitykite:

Freeshop.lt seminaras 2014 m. rugsėjis > | Elektroninių parduotuvių nuoma ar kūrimas: ką pasirinkti? >


Dar neturite elektroninės parduotuvės? Išsirinkite elektroninės parduotuvės dizainą >

Internetinės parduotuvės šablonas Violet2 >


Baldų, interjero e. parduotuvė internete >





Svarstote, kokių funkcijų Jums prireiks e. prekyboje? Freeshop.lt elektroninių parduotuvių galimybės >

 

Elektroninių parduotuvių nuoma ar kūrimas: ką pasirinkti verslui internete

 

Parduotuvę galima tiek nuomoti, tiek kurti. Pagrindiniai skirtumai: projekto biudžetas (išlaidos, kaina), galimybė diegti funkcijas pagal unikalius poreikius, parduotuvės sukūrimo laikas. Taigi elektroninių parduotuvių nuoma ar kūrimas: ką pasirinkti verslui internete?

  • E. parduotuvių nuoma - tai sukurto e. parduotuvės sprendimo su sukurtomis ir įdiegtomis funkcijomis nuoma. E. parduotuvė pilnai funkcionuojanti, talpinama serveryje, užsakomas domenas. Mokamas nuomos mokestis. Aktyvuojama parduotuvė per 1 darbo dieną.

Freeshop.lt suinteresuota diegti naujoves, keisti produktą ir jį nuolat tobulinti. Naujinimus adaptuojame nemokamai. Šiuo metu nuomojama viso funkcionalumo e. parduotuvė. Taigi klientams nereikia sukti galvos, kokios funkcijos reikalingos šiandien, o kokios bus reikalingos rytoj. Jei parduotuvė imtų neveikti, Jums tereiktų kreiptis į Freeshop.lt ir skubos tvarka atstatytume parduotuvės darbą. Budintis serverių administratorius atstatys parduotuvės darbą tiek savaitgalį, tiek naktį.

Alternatyva e. parduotuvės nuomai - tai e. parduotuvės kūrimas ir/ar sukurto sprendimo pirkimas. Freeshop.lt unikalių projektų nekuria ir sprendimo neparduoda.

  • E. parduotuvės kūrimas - tai projekto pagal unikalius kliento poreikius projektavimas ir kūrimas. Kaina rinkoje svyruoja nuo kelių tūkst. iki keliasdešimt tūkst. ir daugiau. Sukūrimo laikas nuo mėnesio iki pusės metų ar ilgiau. Klientas renkasi funkcijas, kurių jam reikia, renkasi įmonę, kuri kurs ir piržiūrės projektą, jį naujins, renkasi (nuomoja ar perka) serverį.

Freeshop.lt pastebi, kad rinkoje pasitaiko ir serverių spintose ir sukurtų projektų, kurių kūrėjai atsisako projektą vystyti ir prižiūrėti. Todėl matant mažesnes kūrimo išlaidas, reikia būti tikriems, kad neliksite "ant ledo" kai parduotuvė nebeveiks. Geriau mokėti daugiau ir būti tikriems, kad turėsite nuolatinę priežiūrą.

Svarstant apie e. parduotuvių kūrimą, Freeshop.lt rekomenduoja atkreipti dėmesį į:
> įmonę, kuri kurs projektą dydį, patirtį;
> pagalvoti ne tik apie projekto sukūrimą, bet ir palaikymą (klaidų taisymą);
> numatyti, kad e. parduotuvę reikės vystymą (atnaujinti) - naujinimus reikės sugalvoti ir realizuoti, kad neatsiliktumėte nuo naujovių, o parduotuvė būtų šiuolaikiška;
> numatyti serverius, jų saugojimą, priežiūrą, atsargines duomenų bazės kopijas;
> numatyti, kad taisys parduotuvę, kai suges įranga ar parduotuvė nebeveiks.

Pastebėsime, kad klientai, kuriems iš karto reikalingos nemažos unikalios funkcijos, kurie turi didelių tarptautinių tikslų, kurti parduotuvę tikslingiau nei nuomoti, nes sistema nuo pat pradžių kuriama didesnėms apyvartoms, duomenų kiekiui, informacijos srautams ir pan.

  • E. parduotuvės sprendimo pirkimas - tai sukurto e. parduotuvės sprendimo su tam tikru funkcionalumu pirkimas.

Freeshop.lt neparduoda e. parduotuvės sprendimo, nes nori užtikrinti, kad klientas nuolatos gautų e. parduotuvės sprendimo naujinimus. Svarstant apie e. parduotuvių pirkimą, rekomenduojame nepamiršti, kad e. sprendimai sensta, o juos atnaujinti per brangu arba dėl technologinių pokyčių neįmanoma.  Pastebime, kad nemažai klientų, turintys parduotuves, praėjus metams vėl renkasi nuomą.

Tiek elektroninių parduotuvių nuoma, tiek kūrimas turi savo pliusų ir minusų. Įvertinę visus už ir prieš, galėsite išsirinkti tinkamą elektroninės parduotuvės sprendimą verslo pradžiai internete.

 

Taip pat skaitykite:

Elektroninių parduotuvių reklamos būdai internete > | E. parduotuvių tinkamumas SEO optimizavimui >


Dar neturite elektroninės parduotuvės? Išsirinkite elektroninės parduotuvės dizainą >

Internetinės parduotuvės šablonas Blue >


Įrangos e. parduotuvė internete >





Svarstote, kokių funkcijų Jums prireiks e. prekyboje? Freeshop.lt elektroninių parduotuvių galimybės >

 
Puslapis 1 iš 2