Prisitaikantys prie skirtingų įrenginių dizainai
Atsižvelgdami į augantį interneto svetainių lankomumą iš mobiliųjų įrenginių, sukurti prisitaikantys prie skirtingų įrenginių (angl. responsive) dizainai. Dizainų tikslas - pateikti vartotojui "mobile-friendly" elektroninę parduotuvę, kurioje patogu būtų naršyti įvairiuose įrenginiuose.
Freeshop.lt prisitaikančio dizaino savybės:
- platesnė versija kompiuterio ekrane, didesni mygtukai, nuotraukos, tekstai
- mažėjant įrenginio rezoliucijai, informacija dėliojama stulpeliu
- kompiuterio ekrane užsakovas gali koreguoti informacijos išdėtymą blokais, blokai mobiliajame įrenginyje keičiami į nuorodas, kurios išsiskleidžia arba pasikartojantys užslepiami
- mobiliajame įrenginyje sukurta standartizuota meniu juosta, kurioje pateiktas prekių krepšelis, prekių paieška ir gilesnis meniu
- dizainas kurtas taip, kad mobilioje versijoje pirkėjas galėtų lengvai ir greitai peržiūrėti prekes ir tuo pat metu nesijaustų visiškai kitoje svetainėje
Dizaino dėstymo struktūra kompiuteryje ir mobiliajame telefone:
Taip pat skaitykite:
Freeshop.lt seminaras 2014 m. sausis-kovas > | Elektroninių parduotuvių nuoma ar kūrimas: ką pasirinkti? >
Dar neturite elektroninės parduotuvės? Išsirinkite elektroninės parduotuvės dizainą >
Baldų, interjero e. parduotuvė internete > | Vaikams elektroninė parduotuvė internete > | ||||
Svarstote, kokių funkcijų Jums prireiks e. prekyboje? Freeshop.lt elektroninių parduotuvių galimybės >
Elektroninių parduotuvių mokymai, seminarai Vilniuje ir Kaune
Freeshop.lt 2014 m. rugsėjo mėn. organizavo 2 praktinius-mokomuosius seminarus e. parduotuvių nuomininkams Vilniuje ir Kaune. Sudalyvavo per 100 klientų. Seminaruose kalbėta temomis: E. parduotuvės naujovės ir kainų pervedimo eurais aktualijos? ir Google AdWords kūrimas, Google Analytics įrankio rezultatų analizė.
Seminaro metu projekto vadovė Vaida papasakojo apie Freeshop.lt e. parduotuvės pasikeitimus: koreguojami automatiniai laiškų šablonai, remarketingo laiškai, sąskaitų šablonai, prekių, tekstinių ir reklaminių modulių kūrimas ir supažindino klientus su prekių kainų pervedimo aktualijomis nuo sausio 1 dienos (euro įvedimo). Antroje seminaro dalyje svečias Rokas Golcas, Google Analytics ir Adwords konsultantas, papasakojo, kaip sukurti efektyvius Google Adwords reklamos skelbimus bei apžvelgė Google Analytics įrankio paskirtį analizuojant e. komercijos rezultatus.
Taip pat skaitykite: Freeshop.lt seminaras 2014 m. sausis-kovas > | Elektroninių parduotuvių nuoma ar kūrimas: ką pasirinkti? > Dar neturite elektroninės parduotuvės? Išsirinkite elektroninės parduotuvės dizainą >
Svarstote, kokių funkcijų Jums prireiks e. prekyboje? Freeshop.lt elektroninių parduotuvių galimybės > Kainos Litais ir Eurais elektroninėje parduotuvėjeKainos Litais ir Eurais elektroninėje parduotuvėje turės būti atvaizduojamos visą dviejų kainų rodymo laikotarpį nuo 2014 m. rugpjūčio 22 d. iki 2015 m. birželio 30 d. Nesvarbu, ar parduodamos prekės ar paslaugos, euro įvedimo laikotarpiu rodomos dvigubos kainos tam, kad pirkėjai priprastų prie besikeičiančios valiutos. Freeshop.lt nuomojamas elektroninių parduotuvių sprendimas yra pritaikytas dviejų kainų rodymo laikotarpiui:
Daugiau apie keliamus reikalavimus Dviejų kainų laikotarpiui >>
Taip pat skaitykite: Freeshop.lt seminaras 2014 m. sausis-kovas > | Elektroninių parduotuvių nuoma ar kūrimas: ką pasirinkti? > Dar neturite elektroninės parduotuvės? Išsirinkite elektroninės parduotuvės dizainą >
Svarstote, kokių funkcijų Jums prireiks e. prekyboje? Freeshop.lt elektroninių parduotuvių galimybės > |
Elektroninių parduotuvių seminarai Vilniuje ir Kaune Freeshop.lt nuomininkams
Freeshop.lt 2014 m. sausio-kovo mėn. organizavo 7 praktinius-mokomuosius seminarus e. parduotuvių nuomininkams Vilniuje ir vieną Kaune. Džiaugiamės, kad juose turėjo galimybę sudalyvauti per 160 klientų. Seminaruose kalbėta temomis: E. parduotuvės dizainas: kaip jį pakeisti? ir SEO: kaip su Google padidinti pardavimus?
Seminarų metu Freeshop.lt projekto vadovė Vaida e. parduotuvių nuomotojams praktiškai parodė e. parduotuvės struktūros ir dizaino įrankius. Marketrats.lt direktorius Andrius Sejonas išsamiai išdėstė SEO pagrindus, paaiškino, ką ir kur reikėtų pasikeisti, kad e. parduotuvės turinys būtų surandamas Google. Kviesdami į seminarus atkreipėme dėmesį, kad nemažai klientų norėjo, bet negalėjo atvykti, todėl paruošėme seminaruose dėstytą medžiagą. Ateityje planuojame seminarus perkelti ir organizuoti web konferencijose. Tokiu atveju daugiau klientų galės susipažinti su e. parduotuvėse esančiais įrankiais ir jų valdymu.
Taip pat skaitykite: Freeshop.lt seminaras 2014 m. rugsėjis > | Elektroninių parduotuvių nuoma ar kūrimas: ką pasirinkti? > Dar neturite elektroninės parduotuvės? Išsirinkite elektroninės parduotuvės dizainą >
Svarstote, kokių funkcijų Jums prireiks e. prekyboje? Freeshop.lt elektroninių parduotuvių galimybės > Elektroninių parduotuvių nuoma ar kūrimas: ką pasirinkti verslui internete
Parduotuvę galima tiek nuomoti, tiek kurti. Pagrindiniai skirtumai: projekto biudžetas (išlaidos, kaina), galimybė diegti funkcijas pagal unikalius poreikius, parduotuvės sukūrimo laikas. Taigi elektroninių parduotuvių nuoma ar kūrimas: ką pasirinkti verslui internete?
Freeshop.lt suinteresuota diegti naujoves, keisti produktą ir jį nuolat tobulinti. Naujinimus adaptuojame nemokamai. Šiuo metu nuomojama viso funkcionalumo e. parduotuvė. Taigi klientams nereikia sukti galvos, kokios funkcijos reikalingos šiandien, o kokios bus reikalingos rytoj. Jei parduotuvė imtų neveikti, Jums tereiktų kreiptis į Freeshop.lt ir skubos tvarka atstatytume parduotuvės darbą. Budintis serverių administratorius atstatys parduotuvės darbą tiek savaitgalį, tiek naktį. Alternatyva e. parduotuvės nuomai - tai e. parduotuvės kūrimas ir/ar sukurto sprendimo pirkimas. Freeshop.lt unikalių projektų nekuria ir sprendimo neparduoda.
Freeshop.lt pastebi, kad rinkoje pasitaiko ir serverių spintose ir sukurtų projektų, kurių kūrėjai atsisako projektą vystyti ir prižiūrėti. Todėl matant mažesnes kūrimo išlaidas, reikia būti tikriems, kad neliksite "ant ledo" kai parduotuvė nebeveiks. Geriau mokėti daugiau ir būti tikriems, kad turėsite nuolatinę priežiūrą. Svarstant apie e. parduotuvių kūrimą, Freeshop.lt rekomenduoja atkreipti dėmesį į: Pastebėsime, kad klientai, kuriems iš karto reikalingos nemažos unikalios funkcijos, kurie turi didelių tarptautinių tikslų, kurti parduotuvę tikslingiau nei nuomoti, nes sistema nuo pat pradžių kuriama didesnėms apyvartoms, duomenų kiekiui, informacijos srautams ir pan.
Freeshop.lt neparduoda e. parduotuvės sprendimo, nes nori užtikrinti, kad klientas nuolatos gautų e. parduotuvės sprendimo naujinimus. Svarstant apie e. parduotuvių pirkimą, rekomenduojame nepamiršti, kad e. sprendimai sensta, o juos atnaujinti per brangu arba dėl technologinių pokyčių neįmanoma. Pastebime, kad nemažai klientų, turintys parduotuves, praėjus metams vėl renkasi nuomą. Tiek elektroninių parduotuvių nuoma, tiek kūrimas turi savo pliusų ir minusų. Įvertinę visus už ir prieš, galėsite išsirinkti tinkamą elektroninės parduotuvės sprendimą verslo pradžiai internete.
Taip pat skaitykite: Elektroninių parduotuvių reklamos būdai internete > | E. parduotuvių tinkamumas SEO optimizavimui > Dar neturite elektroninės parduotuvės? Išsirinkite elektroninės parduotuvės dizainą >
Svarstote, kokių funkcijų Jums prireiks e. prekyboje? Freeshop.lt elektroninių parduotuvių galimybės > |